Menetin neitsyyteni 16-vuotiaana ensimmäiselle ja toistaiseksi ainoalle varsinaiselle poikaystävälleni. Se oli melkolailla odotettavissa, ja vaikka se tapahtuikin suhteen alkupuolella, muistot tapahtumasta ovat edeleen hienoja. Minua ei pakotettu mihinkään, kaikki tehtiin minun tahtiini, eikä se sattunut. Sen jälkeen seksiä oli suhteessa paljon. Ajan myötä se kuitenkin väheni, ja huomasin seurustelevani seksuaalisesti hyperaktiivisen miehen kanssa (ikäeroa meillä on hiemän, hän on noin 4,5 vuotta vanhempi). Periaatteessa pitäisi olla tyytyväinen; ainakaan minun ei tarvitse olla puutteessa. Toinen osa puoli taas.. turhaudun itsekin, kun en halua panna kolmea kertaa päivässä, ja mies taas haluaisi. Usein seksi meni siihen, että hänen tarpeensa olivat etusijalla.

Seksi pitkässä seurustelusuhteessa opetti paljon. Kun suhteemme oli katkolla ja muiden miesten kanssa oli mahdollista tehdä hieman muutakin, huomasin että musta oli tullut hyvä sängyssä. Edellinen kuulostaa kauhean omahyväiseltä, mutta voin sanoa, että tiedän melko tarkkaan mitä miehet haluavat. Voisin sanoa, että toistaiseksi jokainen mies jonka kanssa olen sänkyyn asti päässyt on kehunut seksiä, paljon.

Kaksi päivää sitten sain kuulla yhteiseltä ystävältämme, että poikaystäväni on pettänyt minua. En voisi sanoa maailman kaatuneen, mutta jos mies olisi lähellä ollut, niin varmasti olisin turpaan mättänyt. Mies itse oli toisella puolella Suomea työmatkoilla. Nyt tunteet on kohtuu ristiriitaiset; mitäköhän tässä pitäisi tehdä. Illalla en ajatellut olla kotona yötä.