Mä olen kiltti tyttö, ainakin muiden silmissä. Edellisessä työpaikassani olin varsin suosittu. Tulen hyvin toimeen vanhempien kanssa (joiden luona asun vielä seuraavat 6 viikkoa), kirjoitin ylioppilaskirjoituksista E:n keskiarvon ja sain opiskelupaikan suositusta kaupungista suositulta alalta. Tällä hetkellä teen töitä suositussa ravintola/yökerhossa. Olen viimeiset kaksi vuotta seurustellut lähes kunnollisen, suositun pojan kanssa, josta myös vanhempani pitävät.

Peruskoulussa ja lukiossa en ollut koskaan suosittu vastakkaisen sukupuolen silmissä. Tietysti olin muutamien pienien ihastuksien kohteena. Yleensä asiat meni niin, että onnistuin rikkomaan jonkun kiltin pojan sydämen. Asiat kuitenkin muuttuivat, kun täytin 18. Olin jo ajat ennen täyttämistä päättänyt, että baarityö on minua varten. Hyvin nopeasti löysinkin itseni plokkaamassa pienen kaupungin suosituinta yökerhoa. Ja valehtelematta; musta se oli parasta ikinä.

Baarialan myötä yöelämä kävi tutuksi kahdesta eri näkökulmasta. Ehkä oli hyvä asia tarkastella asioita ensin tiskin epätavallisemmalta puolelta, tuntuu että asioita näkee eri tavalla. Se pieni tyttö, joka teki aina läksyt, joka ei ikinä yläasteella maistanut tupakkaa tai harrastanut pussikaljoittelua, kävi nyt ulkona seitsemänä iltana viikossa. Osa töissä, osa vapaalla (hengailua työkavereiden kanssa hiljaisina iltoina) selvinpäin, osa vapaalla hieman tai vähän enemmän alkoholia nauttineena.

Kun olin hetken aikaa pyörinyt ulkona, huomasin jotain uutta ja harvinaisen mielenkiintoista. Vaikka olen ennemmin söpö kuin kaunis ja sporttinen kuin naisellinen, miehet kiinnostuivat. Uusi aluevaltaus tuntui huikealta. Kaikkihan oli pelkkää psykologiaa ja sen soveltamista. Hieman taitoja harjoittaneena, olen nyt onnistunut iskemään jokaisen miehen, jonka olen halunnut iskeä.

Nyt joku älähtää, ettei varattuna isketä miehiä. Totta, itse en pettäisi koskaan. Poikaystävän kanssa ollaan pidetty muutamia taukoja, ihan vain koska kumpikaan ei ole ollut valmis sitoutumaan vielä. Asiat ovat kuitenkin muuttuneet, meidän piti muuttaa yhdessä uuteen kaupunkiin, sekä muuttaa yhteen hienoon kämppään keskustassa. Sain kuitenkin tietää yhteiseltä miespuoliselta ystävältämme että poikaystäväni on pettänyt minua. Noh, asiaahan en ajatellut ottaa tyynesti, tällä hetkellä ei seurustella.